Плити Hansa — коди помилок

Зміст

  1. Найчастіші причини поломок плит Хансу
  2. Основні коди помилок плит та варильних панелей
  3. Інші помилки без коду

У плит Hansa продумана точна електроніка, яка спрощує управління і настроювання. І також вона, а точніше, розроблена система кодів помилок дозволяє швидко зрозуміти причину поломки, викликати майстра і в стислі терміни вирішити проблему.

Найчастіші причини поломок плит Гансу

Найчастіші причини поломок плит Хансу

У будь-якій аварійній ситуації першою дією має бути відключення пристрою і від’єднання електроживлення. Якщо на керамічній або склокерамічній поверхні з’явилася тріщина — не чекайте, поки загориться сигнал помилки, негайно знеструмте прилад. У разі, коли прилад не реагує на введені команди, необхідно перевірити, чи ввімкнена вона і активна панель управління. На всяк випадок вимкніть і включіть ще раз, потім трохи довше натисніть на кнопку або сенсор. Якщо нічого не відбувається, то перевірте, чи активне захисне блокування від дітей.

Якщо при будь-якій введеній команді плита видає протяжний акустичний сигнал, але при цьому не реагує, слід вимкнути і включити її. Також причина «писку» може бути в забруднення панелі — тоді прилад помилково вважає, що натиснуто кілька кнопок одночасно. У випадку, коли ви включили агрегат, але протягом 10 секунд не ввели жодної команди, то плита сама відключається з метою безпеки. Це не помилка! Але якщо ви вибрали налаштування швидко, а вона відключилася, знеструмте прилад, протріть панель управління від забруднень, потім увімкніть і повторіть операцію.

Якщо індикатор залишкового тепла не горить, але поверхня ще гаряча, то найпростіша причина — це збій в подачі електрики. Індикатор почне працювати після перезапуску пристрою.

Основні коди помилок плит та варильних панелей

Основні коди помилок плит і варильних панелей

Найпоширеніша помилка — це, коли спалахує Н. Причини можуть бути в наступному:

  • Ви виставили таймер і забули зняти, тому увімкніть конфорку заново;
  • Перегрів — зачекайте, поки згасне індикатор залишкового тепла, якщо є, або періодично перевіряйте поверхню поверхні;
  • Панель забруднена — тут все просто, потрібно очищення.

Тепер розберемо найпоширеніші буквено-символьні коди:

  • Від F3 до F8: неполадки датчика температури. Вам необхідно звернутися до сервісного центру або магазину, в якому купувалась плита.
  • Коди від F9 до FE свідчать про збій або неполадки в системі IGBT. Самостійно цю помилку не виправити, потрібне звернення до фахівців.
  • Два коди — Е1 і Е2 пов’язані з електроживленням. В першу чергу вони свідчать про недостатню напругу. Плита не може включитися і, відповідно, працювати. З цим можна впоратися самим: перевірте вилку і розетку, виміряйте рівень напруги. Можливо, у вас вже включені потужні прилади, бойлер або обігрівач.
  • Ще два коди Е3 і Е4 пов’язані з температурним режимом. Можливо, пристрій не розпізнав феромагнітний посуд (якщо це індукційна плита), або виникла інша неполадка з нагріванням. Якщо після встановлення посуду проблема не зникла, звертайтеся до майстра.
  • Коди Е5 і Е6 також стосуються тепла, можливо, виникли проблеми з нагрівальними елементами або посудом. Також можливо, що було неправильно виставлено потужність. Повністю відключіть прилад і знову запустіть. Якщо проблема не зникне, дзвоніть у сервіс. Можливо, доведеться міняти конфорки.

З повним списком можна ознайомитися на сайті або в інструкції з експлуатації.

Інші помилки без коду

Якщо на дисплеї таймера 00:00, тоді як ви вводили інші показання, слід виставити поточний час. Такий збій відбувається у випадку відключення електроенергії.

Якщо в духовці не працює лампа, то всього два варіанти:

  • Вона не повністю вкручена.
  • Вона перегоріла, потрібно замінити.
Back To Top