Коди помилок посудомийних машин De Dietrich — всі помилки та їх розшифровка

Зміст

  1. Основні коди помилок
  2. Інші проблеми та способи їх розпізнавання

Коди помилок — це умовні позначення конкретної сфери виникнення неполадок у роботі обладнання, які з’являються на його дисплеї в разі відмови або поломки. Коди помилок значно спрощують технічну діагностику та огляд «проблемного» обладнання і широко використовуються багатьма виробниками побутової техніки, які застосовують їх для широкого асортименту своєї продукції. Найчастіше коди помилок являють собою буквено-числові або символьно-числові комбінації, розшифрування яких містяться в техніко-експлуатаційній документації пристрою. Розглянемо найбільш поширені повідомлення про помилки посудомийних машин De Ditrich.

Основні коди помилок

Коди посудомийок Ді Дітріш являють собою трисимвольну буквенно-числову комбінацію, що складається з великої латинської D і двозначного номера помилки. Така класифікація дозволяє детально класифікувати типові можливі помилки.

Перейдемо до конкретики та розглянемо відповідність основних кодів видам несправностей у роботі ГСМ даного бренду:

  • D01 означає несправність у системі подачі води;
  • D02 — неполадки під час випуску води в каналізацію;
  • D03 — збій у системі нагрівання води;
  • D04 — поломка датчика температури;
  • D05 — проблеми з насосом посудомийної машини (низький або високий ступінь нагнітання відповідно);
  • D07 — несправність у системі захисту від переповнення/відпливу води;
  • D08 і D11 — у системі розбризкування;
  • D12 — у системі заповнення (протікання через зливну трубу);
  • D13 — перегріві обладнання;
  • D14 — сигналізує про порушення герметичності з’єднання труб, недостатньо сильному натиску води в мережі або фільтрах, що засмічалися.

Всі перелічені несправності не підлягають самостійному виправленню користувачем, але значно спрощують роботу професіоналів спеціалізованих сервісних центрів, яким доведеться мати справу з проблемами роботи вашого обладнання, а також прискорюють ефективну комунікацію користувача з майстрами при описі проблем, що виникли з технікою.

Інші проблеми та способи їх розпізнавання

Інші проблеми та способи їх розпізнавання

Крім повідомлень з кодами про що виникають проблеми можуть сигналізувати індикатори на панелі обладнання. Їх активація також є своєрідним кодуванням, або направляє користувача на усунення конкретних і нескладних труднощів, або попереджає про некоректну роботу. Так, у разі спрацьовування одного індикатора — миючого засобу/солі, температури і т.д., усунення проблем не представлятиме для користувача, який вивчив документацію до обладнання, жодної складності.

Одночасне загоряння декількох індикаторів сигналізує про більш складну поломку, наприклад, некоректно заданий режим. У цьому випадку користувач теж повинен знати, що зробити в даному конкретному випадку, наприклад, скасувати програму і перепрограмувати роботу на новий цикл. Тому вивчення інструкції необхідно, як і тримати її під рукою на випадок непередбаченої ситуації.

Є й інші ознаки, за якими користувач зможе помітити, що посудомийна машина функціонує некоректно, але це вже зовсім нескладно і вимагає звичайної логіки і кмітливості — наприклад, про забиті харчовими відходами фільтри по закінченню циклу роботи машини. очищеною і надалі варто звертати увагу на цей момент, щоб уникнути серйозних засорів і поломок. Але все це вже зокрема організації процесу роботи обладнання, діагностика якого звичайним користувачем була вкрай скрутна, не будь у нього в розпорядженні такої зручної і корисної підмоги, як система кодів помилок.

Back To Top