Як показує досвід, більшість несправностей, які виникають у повсякденній експлуатації, можливо усунути самостійно, не вдаючись до допомоги фахівців сервісного центру. Завдяки цьому можна швидко почати знову використовувати ГСМ. У нашому огляді наведено найпоширеніші коди помилок і рекомендації для їх усунення.
E1. Відсутнє нагрівання.
Необхідно звернутися до сервісного центру, оскільки причиною може бути несправність ТЕНу або захисного термостата.
E2. Несправність датчика температури.
Слід звернутися до сервісного центру.
E3. Проблеми з набором води.
В першу чергу необхідно перевірити чи не засмічився випускний фільтр. Якщо це є можливим, то усунути засмічення фільтра вручну. У випадку, якщо пошкоджено шланг AquaStop або зливний насос слід звернутися до сервісу.
E4. Проблема з перемикачем, який розподіляє воду в розбризкувачі.
Слід перевірити не засмічені чи розбризкувачі або перемикач.
E5. Перелив.
Несправний пресостат або випускний клапан. Слід звернутися до сервісу.
E6. Несправний AquaSensor.
Необхідно звернутися до сервісу.
E7. Всмоктуючий отвір (з правого боку всередині приладу) закритий посудом.
Слід розмістити посуд таким чином, щоб отвор, що всмоктує, залишався відкритим.
E8. Низький рівень води в піддоні.
Необхідно перевірити тиск затоки води.
E9. Помилка нагрівального елемента.
Необхідно перевірити ТЕН на обрив.
E11. Немає контакту з ТЕНом.
Необхідно перевірити чи не порушений мережевий кабель. В інших випадках звернутися до сервісного центру для перевірки електроніки.
E12. Нагрівальний елемент забитий накипом або забруднений.
Необхідно перевірити чи не порушений мережевий кабель. В інших випадках звернутися до сервісного центру для перевірки електроніки.
E14/15. Водозахисна система активована.
Слід закрити кран подачі води і зателефонувати в сервісну службу, оскільки можливий витік.
E16. Постійна подача води.
Необхідно закрити кран подачі води і зателефонувати в сервісну службу, оскільки спостерігаються проблеми з датчиком рівня води, або відбувається підвищене піноутворення.
E18. Довгий злив води.
Не відключайте живлення. Програма закінчиться після зливу.
E21. Несправність зливного насоса.
Можливе попадання стороннього предмета в крильчатку насоса. Необхідно також виключити зношування насоса (потрібна його заміна).
E22. Засмічення фільтра.
Необхідно почистити фільтри, дотримуючись рекомендацій з інструкції до вашої моделі.
E24. Проблема зі зливом. Зливний шланг закопаний або перехилився.
Слід прокласти шланг без загинів, а також перевірити його приєднання до сифону.
E25. Насос, що відкачує, заблокований.
Необхідно почистити насос, що відкачує, і зафіксувати кришку.
E27. Спостерігається занадто низька напруга в мережі.
Прилад працює справно, але необхідно перевірити домашню проводку.
Інший код несправності (від 1 до 30).
Виникла технічна несправність. Необхідно вимкнути і знову включити прилад через деякий час.
Світиться індикатор «Перевірити подачу води».
Слід прокласти подаючий шланг без загинів. відкрити водопровідний кран. У разі, якщо це не допомогло необхідно провести чистку фільтра в подаючому шлангу.
Пам’ятайте, що ремонтні роботи завжди доручатимуть фахівцям. У разі необхідності для заміни завжди використовувати оригінальні запасні частини. В результаті некваліфікованого ремонту або використання неоригінальних запасних частин не виключено, що користується попитом. д.), і му може загрожувати небезпека (удар електричним струмом і т.д.).