Гарантія та ремонт побутової техніки на technopride.ru

Зміст

  1. Що робити при поломці побутового пристрою в період гарантійного терміну?
  2. Що робити, якщо товар не підійшов?

На всю продукцію, придбану в інтернет-магазині Techno Pride, надається гарантія виробника. Гарантійний термін може змінюватись в залежності від бренду та категорії техніки. Під час доставки товару необхідно перевірити гарантійне свідоцтво. У ньому має бути зазначена дата продажу та проставлено штамп магазину. Якщо така інформація відсутня, то початок терміну гарантії обчислюватиметься не з передачі товару клієнту, а з дати виготовлення. При необхідності проведення діагностики або ремонту виробу звертайтесь до авторизованих сервісних центрів побутової техніки.

111-min.jpg

Що робити при виникненні поломки побутового пристрою під час гарантійного терміну?

Насамперед слід звернутися до сервісного центру за номером телефону, вказаним у гарантійному талоні. Докладно опишіть майстру поломку, що виникла, а також назвіть передбачувану причину її виникнення. Далі необхідно погодити час приїзду спеціаліста СЦ, який зможе усунути несправність у роботі обладнання. Пам’ятайте, що гарантія виробника не поширюється на поломки, що виникли внаслідок непрофесійного монтажу, а також на неполадки, що виникли внаслідок порушення правил експлуатації техніки. Крім того, гарантійні зобов’язання не діють у разі виходу техніки з ладу внаслідок перебоїв в електромережі, а також через надмірно інтенсивну експлуатацію.

Що робити, якщо товар не підійшов?

Що робити, якщо товар не підійшов?

За законами РФ (стаття 26.1 ЗОЗВП та Постанова Уряду РФ від 19.01.1998 N 55) ви можете обміняти товар належної якості протягом перших 7 днів з моменту купівлі товару. Слід пам’ятати, що товарний вигляд та споживчі властивості техніки мають бути збережені. Крім того, на приладі повинні бути відсутні сліди експлуатації та не підключення. Для повернення або обміну зберігайте упаковку та документацію. Правила обміну чи повернення товару неналежної якості регулюється статтею 18 ЗОЗПС. При виявленні дефекту техніки, необхідно звернутися до авторизованого сервісного центру для отримання висновку. Заява на обмін або повернення товару неналежної якості приймається протягом 15 днів з моменту придбання товару. Після 15 днів — лише гарантійний ремонт.

Back To Top